-->МЕЛОМАН
   
 

БРОЙ 75 - ???

 

БРОЙ 74 - ???

 

БРОЙ 73 - Менсън; Джордж Бенсън и Ал Жеро; Ешкенази; Теодора; Кали; The Chemical Brothers; Невена; Дейв Геън; Bolero Lounge; CHER; GLORIA ESTEFAN; ON THE BEACH 3; LAURYN HILL; TORI AMOS; KORN; VELVET REVOLVER; James Blunt; AEROSMITH; Агресия

 

БРОЙ 72 - ПЛАСЕБО; ПИНК; Good Charlotte; Джина Стоева; David Vendetta feat. Akram; Mark Ronson; АННА; Gym Class Heroes; LOUNGE DEL MARE; Ibiza Chill House; Мерилин Менсън; Енрике Иглесиас; Национален Хип-Хоп Шампионат 2007; Bob Dylan; PRINCE; Madonna; Varna Sound

 

БРОЙ 71 - ПЛАСЕБО; Night of The Sultans; Юръп; Hot Chocolate; Chemical Brothers; 032; ТОРНАДО; Gym Class Heroes; MAROON 5; NINE INCH NAILS; BLACK SABBATH; Dance It vol. 24; Megadeth; Foo Fighters; THE CULT; ДЖЪСТИН ТИМБЪРЛЕЙК; Нова музика

 

БРОЙ 70 - Джордж Майкъл; HEY YOU; АЙРЪН МЕЙДЪН; Редмен; Red Hot Chili Peppers; Енрике Иглесиас; OZZY OSBOURNE; MONROSE; SCORPIONS; Whitesnake; ДЖОС СТОУН; Michael Bublé; Годишни музикални награди ' 2007"

 

БРОЙ 69 - Джордж Майкъл; Ловеч Рок Фест; Вая кон Диос; РЕДМЕН; Мими Иванова; Мила Георгиева; KINGS OF LEON; Ralph Lauren; Obsesion Latino Hits vol. 3; ТЕОДОРА; Kelly; Camille Jones vs. Fedde Le Grand; Джаз ФМ; MONTEREY JAZZ FESTIVAL RECORDS

 

БРОЙ 68 - Джордж Майкъл; Гари Мур; МОТОРХЕД; Йосиф Кобзон; МЕРИЛИН МЕНСЪН; TIMBALAND; Ди Ди Бриджуотър; 50 CENT; Джаз ФМ радио; Дима Билан; American Idol; Владимир Ашкенази; Alex Gaudino feat. Crystal Waters

 

БРОЙ 67 - ДЖОРДЖ МАЙКЪЛ; РЕДМЕН; IRON MAIDEN; БЛЕКМОРС НАЙТ; Кристина Агилера; ПЛАСЕБО; Джордж Бенсън и Ал Жеро; Romantic Sax Melodies; Джо Кокър; Мария Илиева; DEPECHE MODE; музикални награди на БГ Радио 2007; Радио Фреш

 

БРОЙ 66 - Метод Мен; АЙРЪН МЕЙДЪН; Дима Билан; МОТОРХЕД; TRANCE 2007; The Very Best Of The Doors; ТЕОДОРА; ЙОСИФ КОБЗОН

 

БРОЙ 65 - ОСТАВА; D_2; METHOD MAN; NANOWAR OF STEEL; АЙРЪН МЕЙДЪН; Теодора; TIMBALAND; ERASURE; MTV UNPLUGGED: KORN; Тake That; фестивал в Сан Ремо

 

БРОЙ 64 - Евровизия; БЪЛГАРСКИ ПАТРИОТИЧНИ ПЕСНИ; Дует I&I; Linkin Park; SOS кампания; Out Of Woods; GREATEST HITS; Моби; ШАРЛ АЗНАВУР; Good Charlotte; ТЕОДОРА; ТОНИ СТОРАРО; Red Hot Chili Peppers; Джина Стоева; Holly Dolly; Планета

 

БРОЙ 63 - Love songs; EAST NOISE ATTACK FEST; LAIBACH VOLK TOUR 2007; MICHAEL BOLTON; MARY J BLIGE; Нели Фуртадо

 

БРОЙ 62 - Outwork feat. Mr Gee; My Chemical Romance; Роби Уилямс и Пет Шоп Бойс; Madonna; Bob Dylan; Amy Winehouse; Gnarls Barkley

 

БРОЙ 61 - Asle & Anne; Jedi Mind Tricks; METALLICA

 

БРОЙ 60 - коледен хит; Веселин Маринов; The Black Eyed Peas; Том Джоунс; THE RE-UP; Гуен Стефани; Plаnet of hits

 

БРОЙ 59 - Deep Zone Project; Белослава; Мария Илиева; Джон Леджънд; Константин; Пропаганда; Sean Paul; Бийонсе Ноулс

 

БРОЙ 58 - Ана-Мария; KULTUR SHOCK; Веселин Маринов; Снуп Дог; WINTER HITS 2007; LAURA PAUSINI; Mary Jane Blige; ABBA

 

БРОЙ 57 - ХЕЙДИ КЛЪМ; ГРАФА; ГЕОРГИ ХРИСТОВ; МАДОНА; ДАВИД ПЕН; ПРОГРАМА

 

БРОЙ 56 - ДЮРАН, ДЮРАН; СИЙЛ; ЗУКЕРО; МОРАНДИ; ГУЕН СТЕФАНИ; ТЕЙК ДАТ; ЛИЛИ ИВАНОВА; ВАСИЛИС КАРАС; БУ-ШИ-ДО;

 

БРОЙ 55 - U2; ХУЛИО ИГЛЕСИАС; ДЖО КОКЪР; ДЮРАН ДЮРАН; СТИНГ; РАДИО СИТИ; ДЖЕЙ ЛО; РОБИ УИЛЯМС; НИРВАНА

 

БРОЙ 54 - ЧАМ БАО; СТИНГ; ТВ И РАДИО СИТИ; ГЕНА ДИМИТРОВА; БРИТНИ В ГИНЕС

 

БРОЙ 53 - БЪЛГАРСКОТО МУЗИКАЛНО ЛЯТО

 
 

 

 

   

 

 

...повече концерти!

 

>Един Менсън в България...

Толкова дългоочакваният концерт на готик легендата Мерилин Мансън най-сетне се сбъдна. Пред очите на многохилядната публика на стадион Академик вчера (04.07.07г.) се състоя едно от най-големите музикални събития в България за тази година. Вечерта беше доста гореща, но не защото е юли, а защото на българска сцена най-сетне стъпи една от най-големите рок звезди, която накара българските фенове да избухнат, и никой не усещаше нищо друго, освен екстаз, освен тръпката,че след толкова години чакане, виждат на живо, не кой да е, а самия Marilyn Manson.

 

Истинското шоу започна с норвежките легенди Type O Negative, които подгряваха публиката. Толкова очакваният Manson се появи на сцената в 21:20ч – когато се бе смрачило и светлинните ефекти наистина оказаха желаното въздействие. Двадесет минутното закъснение на звездата бе моментално забравено и на Менсън веднага му бе простено - в момента, в който черната завеса с кървави “струи” по нея падна, и сред облаци от дим и червена светлина се очерта познатият силует, нищо друго нямаше значение. Публиката беше екзалтирана на максимум. Шоуто започна грандиозно, както се очаква от звезда от такава величина. Целият стадион се тресеше от мощното озвучение и създаваше неподражаема атмосфера. Публиката пееше в един глас с легендата на готик музиката.

 

Екстравагантният изпълнител изпълни някои от най-големите си хитове като “Sweet dreams”, “Mobscene”, “Tainted love”, “Fight song”, “Rock is dead”, както и песни от новия си албум, за промотирането на който се провежда и турнето, а именно - “Eat me, drink me”.

 

Готик легендата показа на българските фенове, че е също толкова добър и зрелищен на живо, колкото и в клиповете си. Менсън провокираше публиката постоянно, с цинични жестове, с первезни намеци, флиртуваше с публиката. Ексцентричната звезда бе облечена в изцяло черни кожени дрехи, с обувки на високи подметки, и със запазената му марка – маска от кървавочервен грим около очите и черно червило, всичко това върху снежнобял фон дьо тен.

 

Шоуто приключи с изригването на милиарди снежнобели перца пред сцената, падащи върху публиката. Интересното е, че никой не разбра кога точно свърши концерта. Дълго след като Менсън слезе от сцената, публиката стоеше с вдигнати във въздуха ръце и чакаше още. Едва когато се появиха Stuff хората, феновете разбраха, че всичко е приключило, и някак тъжни се понесоха към изходите.

 

Обстановката след концерта, както и преди него беше почти същата – хиляди хора, предимно в черни или тъмни дрехи, гримирани и татуирани, тананикащи си песни на Менсън, питащи се сънуват ли или да. Българските почитатели няма от какво да се оплачат, освен от условията на стадион “Академик” и организацията по напускането му. Сред “оттичащите” се зрители имаше всякакви коментари, но като цяло впечатлението на всички беше, че шоуто бе прекалено кратко – едва час и десетина минути, и че организацията от българска страна е лоша, естествено.

 

А феновете... феновете бяха много, на най-различни възрасти, от всички краища на България, татуирани, гримирани, дрогирани, истински. България за пореден път показа, че въпреки, че не може да предостави на гостуващите й звезди сцени като стадион "Уембли", то българската публика е всеотдайна, вярна и ненадмината, когато става дума за любим изпълнител. Вчера, на стадион Академик, хиляди български меломани, скандиращи “Менсън”, очакващи го с тръпнещ екстаз, доказаха, че българската публика е сред най-добрите. А това се усеща. Все пак тя е тази, която прави концерта истински.

 

Мисля, че каквото и да напиша за този концерт ще бъде малко и недостатъчно. Усещането е невероятно, не може да се опише, и човек трябва да е там, за да го разбере, трябва да чувства музиката.

 

Мерилин Менсън беше в България.

     

 

 
         

Снимков материал: Музикални компании

 

 

>Джордж Бенсън и Ал Жеро

Джордж Бенсън сподели, че двамата с Ал Жеро в момента са изцяло отдадени на музиката

 

GLOBUL ще даде възможност на 100 ученици и студенти да посетят най-скъпия концерт на годината

 

На 19 юли София ще бъде домакин на джаз иконите Джордж Бенсън и Ал Жеро. Те идват по покана на Кантус Фирмус и Джаз ФМ радио, а шоуто им е част от София Джаз Пик и е с начален час 19:30 в зала 1 на НДК. Концертът на годината се подкрепя от GLOBUL, Корпоративна Търговска Банка и Schweppes.

 

GLOBUL не само ще подкрепи събитието на годината – Ал Жеро и Джордж Бенсън, но ще направи щастливи и 100 млади таланти от Националното музикално училище „Любомир Пипков” и Държавната музикална академия „Панчо Владигеров”. Телекомуникационната компания ще им даде възможност да посетят концерта на джаз легендите. За целта GLOBUL ще субсидира 100 ученици и студенти, които желаят да слушат на живо невероятния тандем, с по 70 % от стойността на билета. По този начин учениците и студентите могат да отидат на концерта само срещу 30 лв. Подобна кампания се осъществява за първи път в България, но е практика за големите концерти в цял свят, които се състоят в най-престижните зали.

 

Така GLOBUL ще даде своята подкрепа за младите музиканти.

 

Желаещите да се възползват от уникалната възможност могат да изпращат писмо с трите си имена и телефон на traffic@jazzfmbg.com. Билетите ще се получават само срещу представяне на заверена ученическа карта или студентска книжка на адреса на радио Джаз ФМ - “Панайот Волов” №3. Имената на 100-те щастливци ще бъдат публикувани на сайта на Джаз ФМ радио www.jazzfmbg.com.

 

В момента Джордж Бенсън и Ал Жеро са на турне, по време на което представят великолепния си проект Givin’ It Up. Непосредствено след Фестивала в Монтрьо, те ще бъдат гости на София Джаз Пик.

 

В ексклузивно интервю за Джаз ФМ радио Джордж Бенсън сподели, че шоуто им с Ал Жеро е музикантско, забавно, на моменти дори образователно. И още че, както подсказва заглавието на съвместния им проект - Givin’ It Up, и двамата са изцяло отдадени на музиката. Бенсън разказа, че публиката, навсякъде където е представен Givin’ It Up, е безкрайно щастлива и много харесва изпълнението на живо.

     

 

 
         

Снимков материал: Музикални компании

 

 

>Топовни залпове, филмова атмосфера и музика за ценители в сърцето на София.

Истински музикален подарък ще зарадва жителите на София в сряда, 11 юли. В концерт под открито небе, пред Народен театър "Иван Вазов", ще имаме удоволствието да видим двама изключителни музиканти. Cantus Firmus представя: Максим Ешкенази – блестящ, световно утвърден диригент и Веско Ешкенази - концертмайстор на Кралския Концертгебау оркестър. Те ще зарадват българската публика с първия си съвместен концерт.

 

На открита сцена в сърцето на столицата, с оркестър Лятна филхармония и под диригентската палка на маестро Ешкенази, ще прозвучат популярни златни произведения от композитори като Брамс, Вивалди, Сен-Санс. Специален акцент в програмата са откъсите от филмовата музика на Джон Уилямс. Атмосфера на истинско музикално приключение ще създадат темите от любими филми като "Междузвездни войни", "Извънземното", "Хари Потър", "Индиана Джонс".

 

С виртуозните изпълнения на Веско Ешкенази, концертът ще отбележи и една специална дата за всички влюбени в джаза и неговото минало – на 11 юли се навършват точно 70 години от смъртта на незабравимия Джордж Гершуин.

 

Кулминацията на вечерта ще бъде произведението на Чайковски “Увертюра 1812 г.”, създадено от великия композитор с финал, придружен от камбани, топовни залпове и заря.

 

Зад музикалния празник стои желанието на анонимни меценати от финансовия свят на София, да подарят на жителите на столицата едно стойностно музикално събитие. Концертът ще започне в 20.30 ч., а входът ще бъде свободен.

 

 

 

 

Веско Ешкенази е роден в България през 1970 г. в семейство на музиканти. На 11 години става концертмайстор на Детско-юношеската филхармония на проф. Влади Симеонов. Завършил е НМУ "Л. Пипков" в София и ДМА "Панчо Владигеров". През 1990 г. заминава за Лондон, където завършва двегодишен майсторски клас за солист-изпълнители при проф. Ифра Нийман в Гилдхол скул. Лауреат е на международните конкурси за цигулари "Виенявски", "Карл Флеш", Лондон, в Пекин и др. Концертира в Европа, САЩ Южна Америка, Индия, Китай.

 

Веско Ешкенази е един от най-убедителните наши цигулари - концертмайстор на Кралския Концертгебау оркестър в Амстердам, Холандия, солирал на Лондонската филхармония и Английския кралски филхармоничен оркестър, Симфоничния оркестър на Монте Карло и Мексико сити. Свирил заедно с Ростропович, Башмет, сър Колил Дейвис, Курт Мазур. Приятел с Венгеров и Вадим Репин от детските си години като конкуренти по конкурсите. Отскоро член на известното холандско клавирно трио "Озирис". Веско Ешкенази изнася концерти в почти всички страни от Европа, Северна и Южна Америка, Азия. Свири със Софийската филхармония, Кралския Концертгебау оркестър, Амстердам, Лондонската филхармония, Английски камерен оркестър и други, под диригентството на сър Колин Дейвис, Сейджи Озава, Рикардо Шааи, Емил Чакъров, Курт Мазур, Карл-Мария Джулини. Лауреат е на международни конкурси за цигулари, между които Виенявски и Карл Флеш. От сезон 1999/2000 е концертмайстор и лидер на един от най-известните оркестри в света Кралския Концертгебау Оркестър. Свири на цигулка Guameri del Gesu, предоставена му от фондация към Deutsche Bank, Амстердам

 

 

Максим Ешкенази

Според в-к "Лос Анджелис таймс" Максим Ешкенази е "изключително талантлив и увлекателен, той е описван също като "енергичен и интелигентен" диригент, който дирижира с "пълна увереност и вникване".

 

След като завършва образованието си в Музикалната академия в София, Максим се премества в САЩ преследвайки целта си да стане магистър по музика с профил дирижиране в Университета на Южна Калифорния - едно от най-престижните музикални учебни заведения в света.

 

Изгряваща звезда от голяма величина, Максим Ешкенази е много търсен в САЩ и Европа като диригент и като цигулар. Работил е съвместно с музиканти като Зубин Мета, Майкъл Тилсън Томас, Еса-Пека Салонен, Носителят на две награди "Грами" Пинкас Цукерман , Мидори, Сара Чанг и Шломо Минц. Диригентските му ангажименти включват позициите на музикален директор на оркестъра "Бейкърсфийлд", музикален директор на камерния оркестър "Музика на промяната", помощник-диригент на Американския младежки симфоничен оркестър и помощник-диригент на камерния оркестър "Херберт Пипер". Отдаден на популяризирането на нова музика, Максим Ешкенази редовно изпълнява произведения от XX и XXI век. Възпитаник на няколко диригентски школи и симпозиуми от световна величина, включително школата на Пиер Монтьо в Ман, Ешкенази е удостоен с мечтаната аспирантура по дирижиране в новосъздадената Американска академия по дирижиране към Музикалния фестивал в Аспен през лятото на 2000 година. Запален спортист и правоспособен пилот, Максим Ешкенази устройва дома си в Южна Калифорния.

     

 

 
         

Снимков материал: Музикални компании

 
             

 

...повече сингли!

 

>Теодора с нов мега хит - “Смешна цена” повтаря успеха на “Някой като мен”

Лято е, Теодора си сътрудничи с музикален гений от балканска страна... и нейното парче, резултат от съвместната им работа, превзема класациите и сърцата на феновете. Звучи Ви познато, нали?

 

Точно преди година топ певицата на “Диапазон рекърдс” поднесе своето мега предизвикателство “Някой като мен”, разби музикалните класации и се нареди сред най-търсените поп-фолк изпълнители в страната. Сега Теодора е на път да повтори тоталния успех на емблематичната балада. Само няколко седмици ефир бяха достатъчни за най-новата песен на синеоката бургазлийка - “Смешна цена”, да стане № 1 в престижната класация “ТОП 20 от 50-те НАЙ” на радио “Сигнал+”, да влезе в челната тройка на класациите на сп. “Нов фолк” - “Авторски Топ 10” и “Хит фолк 30”, да се превърне в една от най-поръчваните за поздрави песни в радиостанциите и да отварят и затварят с нея не една родна дискотека. Видеото към песента също получава заслужена оценка - клипът се нареди сред ТОП 5 в класацията на “Нов фолк” и стана № 1 в класацията на DIR.BG за най-теглени клипове през седмицата.

 

Да припомним, че песента е композирана от най-популярния гръцки музикален ас - Фивос Тасопулос, писал песни за икони като Деспина Ванди, Василис Карас, Елена Папаризу, Мазонакис и др. Текстът е дело на утвърдения текстописец Росен Димитров, а аранжиментът - на Даниел Ганев. Видеопродукцията е реализирана от режисьора Ненчо Касъмов.

 

Темата, която певицата разработва в “Смешна цена” се явява своеобразно продължение на настроенията, разтърсващи героинята от хита на миналото лято “Някой като мен”. Тук истинската любов отново е потъпкана, но този път в основата стои не изневярата, а материалното, парите.

 

С реализацията на парчето, синеокото изкушение на “Диапазон Рекърдс” даде официалния старт на работата по своя нов музикален албум.

     

 

 
         

Снимков материал: Музикални компании

 

 

>Кали се облече в булчинска рокля

Съвременна версия на Пепеляшка разказва в новия си клип “С него съм”

 

За пръв път Кали облече прекрасна булчинска рокля. Поводът затова обаче, не е предстояща сватба на гласовитата изпълнителка, а сюжетът на новия й видеоклип “С него съм”.

 

По увлекателен и забавен начин лентата пресъздава съвременната версия на приказката за Пепеляшка. Модерната интерпретация на историята за бедното момиче се разказва под вещата режисура на Васил Стефанов, който бе награден от БНТ за най-добър режисьор на 2004г. С него Кали работи за първи път, но е категорична: “Никога снимки на мой клип не са протичали толкова организирано и стройно. Въпреки че снимахме два дни по 12 часа на ден, всичко беше всеки миг под контрол и целият екип на Васил Стефанов се справи блестящо със задачите си!”

 

Кали без проблем се превъплъщава във всички роли: на бедното и отрудено момиченце, на прекрасната девойка, която се превръща след полунощ, както и на разказвач на историята. В нейни екранни сестри, мащеха и принц се превъплъщават талантливи студенти от НАТФИЗ. Допълнителна екзотика внася и духовият оркестър, а за пръв път в проект на Кали взема участие и синът й Жорко.

 

Първия ден снимките протичат в кв. Димитър Миленков в столицата, като действията се развиват в къща, собственост на съученик на певицата с име на богиня. “Предизвикахме истински фурор в квартала. Отвсякъде идваха хора, за да наблюдават снимачния процес. И Минко, извинявай, че ти потъпкахме райграса”, смее се изпълнителката на “Ара мюзик”. Втория ден действието се развива в стилната обстановка на Военния клуб.

 

За пореден път за визията си Кали се довери на гримьора Бони, фризьора Милен и стилистката Краси Георгиева.

 

Песента “С него съм” е по музика и аранжиментг на Георги Куртев и Ясен Козев, а текстът е дело на Добромир Банев. Почитателите на страстните ритми могат да я намерят в компилацията “Summer Fresh Hits”. Очаквайте до броени дни Кали и новия й видеоклип “С него съм” ексклузивно по Фен ТВ. И сега Кали няма да изневери на творческото си верую да бъде различна и уникална!

     

 
         

Снимков материал: Музикални компании

 
             

 

...повече албуми и компилации!

 

>The Chemical Brothers - WE ARE THE NIGHT

След четири последователни албума, достигнали до номер едно в чартовете и сдобилия се с две награди Грами “Push The Button”, The Chemical Brothers се завръщат с шестата си дългосвиреща тава “We Are The Night”. Критиката на Острова вече обяви албума за най-доброто постижение на дуото: заради 12-те парчета от психаделична парти есид музика, еуфорично мелодични и безкомпромисни като взривяващите им лайв изпълнения.

 

Записан под прикритието на тъмнината в бомбено скривалище в Южен Лондон, “We Are The Night” е абсолютен пътеводител на съвременната психаделична музика. Тя носи привкуса на клубовете в Манчестър и Минеаполис от началото на 80-те и Лондон през 2007 и е белязана от изключителното майсторство на The Chemical Brothers.

 

Дуото прави поредна стъпка напред по отношение на саунда и продуцирането, което се усеща още от заразителното злокобно начало, което преминава в блестяща взривяваща музика след това. Не случайно първият сингъл ‘Do It Again’ вече се превърна в безспорен радио и клубен хит, а впечатляващото видео към него яко се върти по големите европейски и бг музикални канали.

 

Албумът е изграден върху огромния опит на бандата и за пореден път доказва, че истинските пионери на електронната музика поддържат ниво и жънат успехи както по отношение на критиката, така и в комерсиален план.

 

“We Are The Night” идва след “Push The Button” от 2005, в който беше включен убийственият сингъл “Galvanize” – най-въртяното парче за годината по престижното британско радио Radio One. И както обикновено се случва, The Chemical Brothers обиколиха множество фестове, а участията им през последните 12 месеца включваха и тестване на парчета от новата тава.

 

Албумът “We Are The Night” на The Chemical Brothers излиза днес на българския музикален пазар от Анимато Мюзик/ EMI с медийната подкрепа на телевизия ММ.

 

“We Are The Night”

Траклист:

1. No Path To Follow

2. We Are The Night

3. All Rights Reversed Ft. Jamie & James (Klaxons) & Dev (Lightspeed Champion)

4. Saturate

5. Do It Again Ft. Ali Love

6. Das Spiegel

7. The Salmon Dance Ft. Fatlip

8. Burst Generator

9. A Modern Midnight Conversation

10. Battle Scars. Ft Willy Mason

11. Harpoons

12. The Pills Won’t Help You Now Ft. Midlake

     

 

 
             

 

>Звезден екип работи за албума на Невена

Дебютът на първия бг Мюзик Айдъл ще бъде готов есента

 

Голямата изненада – сбъдна се още една от мечтите на Невена,  тя записа своя първи дует.

 

След победата на големия финал в ТВ шоуто и пътуването до Лондон, Невена Цонева е готова да влезе в студио. Звукозаписната компания Вирджиния Рекърдс, лицензиант на Universal Music Group за България, е подбрала звезден екип професионалисти, които да работят по създаването на дебютния албум на Невена.

 

Музикален супервайзър на албума ще бъде 2AM Studio в лицето на Мирослав Гечев и Дарина Орешкова. Дара е мениджър на 2AM Studio и продуцент с 12 годишен опит в музикалния бизнес, а 22 годишният композитор Миро Гечев е отговорен за някои от най-големите хитове на нашия музикален пазар през последните години. Миро стои зад албума на Руши Виденлиев „Независим” и е работил за още цял куп имена от артистичния авангард като Светла Иванова, Мариана Попова, Ирина Флорин, Петя Павлова, Нети, Галя и Сатен, Лилана и Крум.

 

Разбира се, Миро е автор и на безспорния хит на лято 2006 – „Make Me High” на Star Tattooed feat. AVA. Парчето, което току що взе наградата за зрителски хит на годишните награди на телевизия ММ, гордо стои в каталога на Universal Music France. Песента достигна позиция номер 31 в класацията Top 100 за сингли на Франция и е включена в компилации като Techno 2006/2007, Starfloor, Dance 2007, Techno.com, Fun Dance , I Love My Dance Floor, +de Hits de 2007, Simply The Best Vol. „Make Me High” влезе в ефира на радио станции като FG Radio France, Fun Radio France, NRJ France & BG,Contact FM- France, Evropa Plus, Russia плюс всички бг медии: Fresh-Bulgaria, City-Bulgaria, Vitosha-Bulgaria, BG Radio, MCM, M6, NRJ12, MAD TV BG & Greece, MMTV, The Voice Bulgaria и още много.

 

За старта на Невена Миро и Дара ще се погрижат със селекция на репертоара, помощ при аранжиментите, контрол на звукозаписния процес и цялостна концепция за крайния резултат. Идеята е да се получи модерен микс от поп, аренби и щипка соул. Творческият тандем ще съветва и кои песни да бъдат избрани за сингли.

 

Репертоарът за албума вече е подбран от музикалните фондове на някои от най-големите банки за композиции и аранжименти в света (Universal Music Publishing и EMI Music Publishing). Композициите са дело на чужди автори. Предвижда се в албума да влязат десет трака на български език плюс още два на английски. Избрано е и парче, което Невена ще изпълни в дует със своя чаровен подгласник от шоуто Теодор Койчинов.

 

Текстовете на песните в албума на Невена са поверени на Ваня Щерева и Руши Виденлиев.

 

За стайлинга на младия идол се грижат спецовете от Next Connection, а виртуозните фризьори на Арлет гарантират за вълнуващите прически на Невена.

 

20 годишната певица ще записва в Горан Йекнич Студио. Горан е композитор и акордеонист, бивш солист на орекестъра на Сръбското Радио и Телевизия. В новото му едноименно студио тук, в България, вече са записвали много български имена, както и големи световни звезди в това число Ал Бано, Алек Константинос (продуцент на Демис Русос, Тина Търнър и Стиви Уондър), Конрад Поуп (оркестратор на феноменалния филмов композитор Джон Уилямс, който има в портфолиото си музиката за култови заглавия като Междузвездни войни, Хари Потър, Маската на Зоро, Матрицата). Съвсем скоро тук ще записва и новата голяма надежда на италианската сцена Джани Фиорели. Всички те избират Горан Йекнич Студио заради това, че то е оборудвано със супер модерна техника, отговаряща на всички световни стандарти.

 

Невена ще работи цяло лято, за да извади перфектния звук и емоция от материала. „Много искам да направя страхотен албум!”, заявява певицата. „Ще вложа цялото си сърце и глас в песните. Искам да оставя публиката без дъх,” категорична е още Невена.

 

И, голямата изненада: оказа се, че още една от мечтите на Невена се е сбъднала. Както победителката в Мюзик Айдъл си пожела в деня на големия финал, вече е реалност и нейният първи звезден дует. Песента се казва „Жестока” и в нея Невена извисява глас заедно със Слави Трифонов!!! Клипът (с режисьор Магърдич Халваджиян) вече се завъртя по bTV, а специалната премиера на парчето (по текст на Ивайло Вълчев) предстои в Шоуто на Слави следващата седмица.

     

 

 
             

 

>Дейв Геън ще издаде втори солов албум през октомври!!!

Фронтменът на Depeche Mode Дейв Геън ще издаде много чакания си втори солов албум през октомври. Тавата се казва ‘Hourglass’ и ще излезе за лейбъла Mute Records (Анимато Мюзик). ‘Hourglass’ идва след издадения през 2003 солов проект ‘Paper Monsters’, който разкри Геън като пълнокръвен автор на песни и спечели признанието на световната критика. Списание
‘Q го включи в своята класация Top 50 за албуми на годината. Последва разпродадено турне в Щатите и Европа, уловено в издаденото през 2004 DVD “Live Monsters”.

 

Израстването на Дейв като автор пролича с албума на Depeche от 2005 “Playing The Angel”. Едно от трите негови парчета вътре беше сингълът ‘Suffer Well’. Световен бестселър и номер 1 в 18 държави, албумът беше последван от международно турне през 2005 – 2006, на което бандата пя пред бад 2.5 милиона души в 30 страни, в това число и България!

 

И докато групата все още си поема дъх след този гигантски успех, Дейв веднага се завърна в студиото, за да запише поредица от песни, които ще влязат в новия албум ‘Hourglass’. Създаден без напрежението на крайните срокове, Геън пише и продуцира парчетата заедно с Крисчън Айгнер (барабани) и Андрю Филпот (китари), музиканти от тур бандата на Depeche Mode. Работили са в студиото на Геън - 11th Floor Studios, в Ню Йорк, където той живее през последните 10 години. Тони Хофър, известен с работата си с Beck, Air, the Kooks и Fratellis, е човекът, който ще миксира продукцията този месец.

 

Според Геън, ‘Hourglass’ звучи по-електронно от соло дебюта му ‘Paper Monsters’, “но много внимавахме за това звукът да остане напрегнат и спонтанен. Не сме се забивали в това да звучи перфектно. Искахме да останат и по-грубите ъгли.”

 

Темите в албума са закопали още по-надълбоко в психиката на Дейв. “Аз съм си все същия тийнейджър, който отчаяно се опитва да порастне, но е абсолютно скован от страх, че това наистина се случва,” признава певецът.

 

Ето и някои от заглавията на парчета в “Hourglass”:

‘Saw Something’, ‘Use You’,‘Endless’, ‘21 Days’, ‘A Little Lie’, ‘Deeper and Deeper’, ‘Love Will Leave’, ‘Down’,‘Miracles’,‘Tomorrow’ и ‘Kingdom’.

     

 

 
             

 

>Bolero Lounge

Страстните звуци на болерото, съчетани с приятно лятно настроение и много свежи мелодии се събират на едно място в новата компилация, озаглавена Bolero Lounge. Един от най-модерните жанрове този сезон, който успява да събере в себе си както актуалното звучене, така и романтичната и вдъхновяваща нотка на латино стила, познат повече от танцувалната форма на Болерото. В резултат откриваме перфектен микс от релаксиращи ритми, латино, хиспано поп и лаундж музика, като не липсват и модерните бийтове. Композициите са направени в гореща дестинация като Маями, САЩ, което също оказва влияние на топлия и актуален саунд.

 

Една от основните фигури, които стоят зад проекта пък е Родриго Асагра, чийто пленяващ глас ни потапя в една спокойна и романтчина атмосфера. Парчетата в албума комбинират чувствени образци на болерото с елементи от латино-попа, както и ембиънт, и лаундж музика, а освен това тук чуваме и някои евъргрийни като “Somos Novios”.

 

Изисканост, нежност и екзотика си дават среща в новата компилация Bolero Lounge – едно поетично пътешествие през емоции, страст и дорбо настроение.

 

Парчетата в Bolero Lounge:

1. Somos Novios – Lover’s Version

2. Por Si Regresas

3. Teresa En La Playa

4. La Musa

5. No Soy Para Ti Camila

6. Mil Palabras

7. Tequila Y Ron

8. Los Pasajeros

9. Y No La Heri

10. Ella

11. Bailemos

12. No Hay Magia Sin Ti

13. Eso Que Hay En Mi

14. Somos Novios – Dream Version

     

 

 
             

 

>CHER - GOLD - НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ХИТОВЕ НА ЗВЕЗДАТА, СЪБРАНИ В ДВОЕН ДИСК

ШЕР e толкова голяма икона в поп културата, че дори понякога засенчва собствения си талант на изпълнител и музикален артист.

 

Но отвъд именитостта й и това, че е една от най-големите известни личности, Шер е натрупала много записи, които не оставят съмнение, че тя знае как да избира песните си и как да ги изпълнява с емоционална сила. В допълнение към убедителните й умения на вокален стилист и към имиджа й на знаменистост от световна величина, Шер също така демонстрира забележителна издръжливост и способност за адаптация, които са й позволили да направи много хитове в различни периоди, различни десетилетия и в същото време да успява да блести и в други творчески полета.

 

Звездата, по паспорт Шерилин Саркисиан Ла Пиер, е родена на 20 май, 1946 в Ел Сентро, Калифорния и е отгледана от самотна майка, която работи на непълен работен ден като певица и актриса. Тя е все още тийнейджър, когато среща Салваторе “Сони” Боно, амбициозен автор на песни и протеже на продуцента Фил Спектър. Връзката води до там Шер да пее бек вокали в някои записи на Спектър и да излезе напред във вдъхновения от Бийтълс и продуциран от Сони сингъл “Ringo I Love You,” издаден под псевдонима Bonnie Jo Mason за лейбъла на Спектър Annette. През 1964, Сони и Шер започват да записват заедно като Caesar and Cleo за лейбъла Vault, издавайки няколко сингъла, които не успяват да направят много впечатление на публиката.

 

С дуетите им, които не предизвикват много шум, Шер (тогава все още известна като Шерилин) подписва като соло артист с лейбъла Imperial на Liberty Records, а Сони като продуцент. В началото на 1965, вторият й сингъл за Imperial, “Dream Baby” в стил Спектър, става малък локален хит в района на Лос Анджелис. По това време, Сони и Шер, както вече се обявяват, подписват с лейбъла на Atlantic – Atco, където отбелязват серия от успехи, включително и смазващите хитове “I Got You Babe” и “The Beat Goes On.” На вълната на новия успех, Reprise Records преиздават “Baby Don’t Go,” записано преди двойната сделка с Atco и това парче също става хит. Между 1965 и 1967, Сони и Шер са най-горещата поп двойка, едновременно достигайки до децата и до по-възрастната публика, която другояче би била изгубена като слушател на хипи музиката. Междувременно, Шер продължава да прави соло хитове за Imperial, удряйки Top 20 с фолк-рок преработка на парчето на Боб Дилън “All I Really Want To Do”, която преборва подобна версия на Byrds на пазара и достига номер две със запомнящия се мелодраматизъм на Сони в “Bang Bang (My Baby Shot Me). Друго попадение в Top 40 е характерният прочит на Шер на “Alfie,” композицията на Бърт Бакарач и Хал Дейвид от едноименния хитов филм на Майкъл Кейн. Въпреки че версията на Силия Блек е включена в британското издание на Alfie, американските киномани слушат тази на Шер.

 

Въпреки че търговският им успех някак отслабва в края на 60-те, дуото скоро ще отблежи забележително прераждане в кариерата си. За момента записите са ограничени, но пък те се връщат към участията в нощните клубове, развивайки едно полирано сценично шоу, което разкрива комедийния талант на двойката. Сценичният им успех води до предложение за водещи на лятна вариететна програма в CBS през 1971, а след петседмичен пробен период следва постоянно време в прайм тайма от януари на следващата година.

 

THE SONNY AND CHER COMEDY HOUR става сензация, както и заради очевидното комедийно острумие на двойката, така и заради новия, огнено бляскав имидж на Шер, който тя въвежда в техните музикални изпълнения. Не само ТВ шоуто връща Сони и Шер на предни позиции в масовата поп култура, активизира се и записната им дейност с подписването на нова сделка с Kapp/MCA Records. Още веднъж Шер издава соло материал освен общите проекти на Сони и Шер; техните записи сега се направляват от ветерана продуцент Снъф Гарет.

 

Между 1971 и 1974, соловите неща на Шер владеят позициите в чартовете. Тя разкрива една зряла нова личност с “Gypsys, Tramps And Thieves,” парчето става номер едно поп хит през 1971, и с горчиво-сладникавия римейк на шейстеттарското парче на Кейти Кърби “The Way Of Love.” Тя забива и още две номер едно позиции с “Half-Breed” и “Dark Lady,” и двете драматични мини опери, идеални за богатия, експресивен глас на Шер. В същия период, Сони и Шер имат два хита в Top 10 - “All I Ever Need Is You” и “A Cowboy's Work Is Never Done.”

 

Но бракът на Сони и Шер – както и тяхната ТВ поредица – приключва в средата на 70-те. През следващите няколко години за новия си албум Шер си сътрудничи с Грег Олмън (за когото е и за кратко омъжена), издава два повлияни от диското записа за лейбъла Casablanca, лидер е на просъществувалата за малко хард-рок банда Black Rose, дори за кратко възстановяват ТВ съюза си със Сони.

 

Тя посреща 80-те в един отбор с Мийт Лоуф за техния UK хит дует “Dead Ringer For Love” (от неговия албум от 1981 DEAD RINGER), а Шер посвещава голяма част от това десетилетие на своята актьорска кариера. Началото е с признатата й роля в режисираната от Робърт Олтман бродуейска пиеса COME BACK TO THE FIVE AND DIME, JIMMY DEAN, JIMMY DEAN (която тя повтаря и в последвалата филмова версия), впечатлява критика и публика както и преди в ТВ поредицата с неудържими, дълбоки и осезаеми изпълнения, включително и в номинираното си за Oскар завръщане през 1983 със SILKWOOD и в ролите си от МАСКАТА, ВЕЩИЦИТЕ ОТ ИЙСТУИК и ЛУНАТИЦИ. За последния тя печели Оскар през 1987 в категорията за Най-добра актриса. Въпреки че се опитва да пази граница между музикалните и артистичните си превъплъщения, тя прави темпераментна интерпретация на хита на Бети Евърет от 1964 “The Shoop Shoop Song (It’s In His Kiss)” за саундтрака на РУСАЛКИ от 1990, в който също така играе.

 

Музикалната кариера на Шер се съживява, след като тя подписва с лейбъла Geffen в края на 80-те. 1987 е годината, в която певицата се среща с внушителен материал от силни балади и се раждат хитове като “I Found Someone” (в съавторство с Майкъл Болтън) и “We All Sleep Alone” (написано от Джон Бон Джоуви, Ричи Самбора и Дезмънд Чайлд). През 1989 излиза албумът HEART OF STONE, от който идват два хита, написани от Даян Уорън, “If I Could Turn Back Time” и “Just Like Jesse James.” През 1991 от тетрадката на Уроън изскачат и „Love And Understanding” и “Save Up All Your Tears” (последната песен в съавторство с Дезмънд Чайлд).

 

Шер се мести при Warner Bros. за албума от 1996 IT’S A MAN’S WORLD, но тепърва й предстои най-голямото й от всички завръщания с издаването през 1998 на албума BELIEVE, който постига четворно платинен статус в Съединените щати и световни продажби от над 12 милиона копия. Този диск представя една успешно справяща се и заразително увличаща Шер, с пулсиращия евро-денс звук на албума тя постига своя рекорд по продажби в цялата си кариера, а заглавното парче от албума става масов международен хит.

 

Комерсиалният триумф на дивата ветеран – по време когато поп класациите са доминирани от артисти поне на половина по-млади от нея като възраст – не е изненада за никой, който познава историята на Шер. Въпреки че следващият й албум, LIVING PROOF от 2002, бе придружен от голямо, шумно отразено като прощално и последно турне, е трудно да си представим, че един от най-упоритите и издръжливи артисти задълго ще отсъства.

 

Пълен траклист:

CD 1

1 I Got You Babe – Sonny & Cher

2 Baby Don’t Go – Sonny & Cher

3 All I Really Want To Do

4 Bang Bang (My Baby Shot Me Down)

5 Alfie

6 The Beat Goes On – Sonny & Cher

7 You Better Sit Down Kids

8 Gypsys, Tramps And Thieves

9 The Way Of Love

10 All I Ever Need Is You – Sonny & Cher

11 Living In A House Divided

12 A Cowboy’s Work Is Never Done – Sonny & Cher

13 Half-Breed

14 Dark Lady

15 Train Of Thought

16 Take Me Home (extended version)

 

CD 2

1 I Found Someone

2 We All Sleep Alone

3 After All (Love Theme From Chances Are) – Cher wi th Peter Cetera

4 If I Could Turn Back Tim e

5 Just Like Jessie James

6 Heart Of Stone (remix)

7 The Shoop Shoop Song (It’s In His Kiss)

8 Love And Understanding

9 Save Up All Your Tears

10 Love Hurts

11 One By One (Junior Vasquez Vocal Edit)

12 Believe

13 Strong Enough

14 All Or Nothing

15 Song For The Lonely

16 A Different Kind Of Love Song - (Rodney Jerkins Main Mix – Faster)

     

 

 
             

 

>GLORIA ESTEFAN - 90 MILLAS

Петкратната носителка на Грами - Gloria Estefan, подготвя издаването на новия си студиен албум - “90 MILLAS”. Той ще бъде излезе през септември и ще бъде изцяло на испански език.

 

Пилотният сингъл– “No Llores”, ще навести радио ефира през август. Той е колаборация с едни от най-известните звезди на латино музиката - Carlos Santana, Sheila E. и Jose Feliciano.

 

За създаването му Estefan казва: “Тази песен е много специална за мен, заради хората, с които я направих. Винаги съм признавала какво голямо влияние са оказали Santana и Feliciano върху моето творчество и личен живот. Те разчупиха бариерите на световната музика и ни позволиха да покажем своя латино стил”.

 

Този първи сингъл притежава една уникална бленда, съдържаща в себе си акустични и ел ектронни китари, перкусии, а също и един заразителен хоров рефрен, в който се пее ”No Llores (Don't Cry).

 

Това, което изпълнителката има в предвид е, че каквото и да се изпречи пред нас, не трябва да плачем, а да гледаме на нещата по-позитивно. Това е една от най-любимите й песни от албума.

 

“90 MILLAS” е колекция от класическо латино и нови композиции на испански език, които възхваляват кубинската музика и култура. Албумът отдава почит на едни от най-влиятелните и уважавани изпълнители на латиното за последните 50 години.
Някои от музикантите, които се присъединяват за създаването му са Arturo Sandoval, Andy Garcia, Chocolate, India, Cachao, Papo Lucca, Johnny Pacheco, Generoso и много други.

 

С оригиналните си текстове и музика, това е албумът, който Gloria Estefan е призвана да създаде.

 

Track Listing:

1. Me Odio

2. No Llores

3. Lo Nuestro

4. Pintame

5. Caridad

6. Yo No Me Cambiaria

7. Besame

8. Refranes

9. A Bailar

10. Esta Fiesta No Va a Acabar

11. Volvere

12. ESPERANDO

13. Morenita

14. 90 Millas (Featuring La India)

     

 

 
             

 

>Lounge компилацията ON THE BEACH 3

За трети пореден път любителите на lounge и ambient музика ще имат възможността да се насладят на умело ремиксираните песни, компилирани от титуляра на серията On The Beach – Lorenzo al Dino.

 

Двойният компакт-диск отново е разделен тематично и според темпото на парчетата. Първата част е насочено към желаещите да се припичат блажено на слънце. За онези, които търсят перфектния саундтрак на слънчевите лъчи и лекия полъх. Тишината и пълната релаксация. Дванайсетте парчета от първото CD продължават точно колкото е необходимо, за да получите здравословна доза слънчева енергия.

 

Втората част пък е за младите енергични хора, за които лятото е време за активна почивка. Естествено парчетата са с горещо темпо и напълно подходящи за истинска клубна вечер на плажа.

     

 

 
             

 

>ЗАВРЪЩАНЕТО НА LAURYN HILL

Вокалистката на The Fugees – Lauryn Hill, работи върху новия си албум. Още не е потвърдено заглавието и датата на издаването му, но пилотният сингъл е вече факт. Той носи името “Lose Myself” и е част от саундтрака на анимационния филм “Surf’s Up”, разпространяван в България с името „Всички на сърф”.

 

Дебютният й соло албум – “The Miseducation of Lauryn Hill”, издаден през 1998 г., бе най-шумно дискутираният албум за 90-те години на миналия век. Той се изкачи до върховете на класациите и остана там цели 6 седмици, достигайки продажби от над 423 000 копия само през първата седмица от издаването му.

 

От него най-хитови бяха парчетата “Lost Ones”, “Doo Wop (That Thing)”, “Ex-factor” и “Everything Is Everything”.

 

Освен това дискът получи няколко номинации за наград ите Grammy в категориите Best New Artist, Best Female R&B Vocal Performance, Best R&B Song, Best R&B Album.

 

Абсолютно закономерно продължение на успехите на Lauryn с The Fugees, които спечелиха награда Grammy за албума си от 1996 година-“The Score”, който достигна продажби от над 18 милиона копия в цял свят.

     

 

 
             

 

>TORI AMOS - "AMERICAN DOLL POSSE"

След векове на отлъчване, в преносен и същевременно в буквален смисъл, сред управляващия патриархат, есенцията на жената уверено извоюва обратно позициите си. В допълнение към всичко останало, една от най-искрените креативни певици и текстописци на нашето време - Tori Amos, създава четири различни образи по свое подобие, превъплъщаващи един непреодолим портрет на жената днес. Той е представен в един от най-силните албуми на изпълнителката деветия й студиен албум - “American Doll Posse”, записан в собственото й студио Martian Engineering Studios в Корнуел, Англия, както на тематично така и на музикално ниво.

 

В по-старите си албуми Tori работи само върху една тема, но тук тя разглежда няколко различни характера, които са напълно противоположни - те изграждат един завършен женски образ като се погледне албума като цяло. Тук можем да я чуем както никога досега – като пет различни личности, които перфектно се допълват. Може би, по някакъв начин цялата й музикална кариера я е водела към този момент.

 

Това, което Tori се опитва да каже на всички с този албум е, че всяка жена има свое виждане и душа, което досега е било отричано и ограничавано. Албумът е много различен. Tori се позовава на древните женски персонажи и техните характерни черти, които всъщност съществуват във всяка една съвременна жена, но поради ред причини, нежният пол е бил принуден да избере само един начин за себеизразяване, за да бъде възприет.

 

Както обикновено песните започват да валят от небезизвестното й портативно пиано – Bösendorfer, което носи навсякъде със себе си.

 

Tori поглежда назад във времето, когато женският род и всичките му различни аспекти са били смятани за божествени. За написването на албума си тя се вдъхновява от древна Гърция и атмосферата, която създава гръцкият Пантеон – пред него вижда как личностните черти на всеки герой се преплитат и сливат с песните й.

 

Единият от образите – фотографът Isabel (HisTORIcal), сякаш е отражение на Артемида (богинята на лова), но е и най-отдалечената от политическите теми личност. Тя започва албума с песента “Yo George” – отправена към главнокомандващия и неговите нечестни приятели. Въпросът “по какъв ужасен път ги води?” се развива до антивоенната песен на финалната права на албума – “Dark Side of the Sun”.

 

След Isabel идва образът на Clyde (CliTORIdes), който обрисува Персефона. Тя носи емоционалните рани върху себе си, но си остава идеалистка. Тя търси последиците от това да бъдеш незавършена личност. Опитва се да разбере в какво вярва и от какво всъщност е разочарована. Това може да се почувства в парчетата “Girl Disappearing” и “Roosterspur Bridge”.

 

Pip (ExpiraTORIal), която всъщност представя богинята на мъдростта и войната – Атина, наперено преминава през енергичната “Teenage Hustling” и веселата “Body And Soul”, дует със Santana . Войнственият образ на Pip понякога конфронтира последиците, създавайки експлозивни ситуации, но енергията и непринудеността й са завидни.

 

Следващият образ – Santa (SanaTORIum), е свързан с Афродита (богинята на любовта и красотата), и е най-чувствителният от целия квартет. Преминавайки през песни като трептящия поп в “Secret Spell” и чудесната “Programmable Soda”, Santa е момичето сред момичетата. Тя разбира любимите си сестри и вярва, че има достатъчно любов и страст за всички. Единственото, което не може да приеме е, че съществува едно изопачаване на това да бъдеш чувствителен, а тя никога не би се срамувала от чувствеността и нежността си.

 

И разбира се, тук е и самата Tori (TerraTORIes), която изненадващо е един от най-трудните герои за изпълнителката. Тази героиня е едновременно Деметра (майката-земя) и Дионисий (бог на възраждащата се и умиращата природа, на виното, лозарството и веселието). Тя е лице и център на “Big Wheel”, както и на призрачната песен - “Digital Ghost”, сякаш съчетала в себе си Lennon и китарата на Mick Ronson.

 

През следващите месеци всеки един от образите ще има свой блог, където ще разкрият себе си, както с песните от албума, така и със снимки. Също така ще могат да бъдат забелязани и на турнето, което Amos вече стартира и ще продължи до декември.

 

Track Listing:

1. Yo George

2. Big Wheel

3. Bouncing off Clouds

4. Teenage Hustling

5. Digital Ghost

6. You Can Bring Your Dog

7. Mr. Bad Man

8. Fat Slut

9. Girl Disappearing

10. Secret Spell

11. Devils and Gods

12. Body and Soul

13. Father’s Son

14. Programmable Soda

15. Code Red

16. Roosterspur Bridge

17. Beauty of Speed

18. Almost Rosey

19. Velvet Revolution

20. Dark Side of the Sun

21. Posse Bonus

22. Smokey Joe

23. Dragon

     

 

 
             

 

>Искате да знаете името на новия албум на KORN?

Е, няма такова!!!

 

Осмият студиен албум на бандата излиза на 31 юли 2007

 

Осмият студиен албум на мултиплатинената рок банда Korn ще бъде издаден на 30 юли от Virgin Records/Анимато Мюзик. Албумът е без заглавие и е дело на продуцента на предишната продукция на Korn "See You On The Other Side" Atticus Ross (познат също от сензационната си работа с NIN).

 

Ето какво споделя вокалистът Jonathan Davis за безименното ново творение: „Не искахме албумът да има име. В него няма граници, а след като няма ограничителни рамки, защо феновете сами да не решат да го озаглавят както си искат?”

 

Това е четвърти албум (втори студиен), който ще бъде издаден от изключителното партньорство между Korn и Virgin Records, създадено през 2005 от EMI, което обхваща записите, пъблишинга, турнетата, спонсорирането и мърчандайзинг бизнеса на Korn.

 

Настоящият албум идва след MTV Unplugged: KORN, който дебютира през март в Топ 10 на Билборд 200. Бандата участва в The Tonight Show на Jay Leno, където се появи с 25 музиканти – шоуто никога не е било домакин на толкова много хора.

 

KORN ще се завърнат в щатите за турнето FAMILY VALUES, което стартира на 20 юли (KORN създадоха заедно с мениджмънт компанията The Firm THE FAMILY VALUES TOUR през 1998 и миналата година се завърнаха като хедлайнери на турнето с рекордни разпродажби и присъствие от над 400 000 човека). На тазгодишния фестивал като хедлайнери наред с тях ще са EVANESCENCE, а освен тях, на главната сцена ще бъдат Atreyu, Flyleaf, HELL YEAH (съставена от членове на Pantera и Mudvayne), и Trivium. За концертните изпълнения тази година на барабаните към Korn ще се присъедини Joey Jordison от култовите Slipknot.

 

Издаването на новия албум ще бъде предшествано от сингъла “Evolution”, който е в характерната Korn стилистика и чиято премиера в интернет пространството е вече факт (можете да го чуете в myspace - www.myspace.com/korn).

 

Очаква се скоро да бъдат обявени и всички песни, които ще бъдат включени в предстоящия албум.

     

 

 
             

 

>VELVET REVOLVER's "LIBERTAD"

Пилотният сингъл “She Builds Quick Machines” достигна #8 в класацията US Mainstream Rock Tracks.

 

Продуцирана от Brendan O'Brien, тази тава бе предшествана от дебютния им албум “Contraband” (2004 г.). Той дебютира под номер едно в класацията Billboard Top 200 Album Chart, спечели им награда Grammy с пилотното парче “Slither”, и достигна продажби от над 3 милиона копия в цял свят.

 

“O'Brien наистина ни помогна да предизвикаме себе си на музикално ниво. “Libertad” е изпълнен с много повече смисъл, а и наистина дадохме всичко от себе си. Той просто ще продължи завета на предишния ни албум”, казва Scott.

 

Scott Weiland е вокалистът на групата, а на китарите са Slash и Dave Kushner, Duff McKagan - бас китара, и Matt Sorum - барабани. Всеки от тях носи своята рок история със себе си. Weiland беше фронтмен на Stone Temple Pilots, а Slash, McKagan и Sorum бяха сърцето на Guns N' Roses. Kushner тръгва от Wasted Youth, минавайки през групата на McKagan - Loaded.

 

Заглавието на албума идва случайно. Duff отива на репетиция облечен с тениска, на която е изписано “Libertad” (от исп. – "свобода"), и на Slash му хрумва, че тази дума напълно съвпада с идеята на песните.

 

“Усещането и енергията на “Libertad” се дължат на безкрайната борба за свобода на хората, било то лична или социална”, споделя Scott Weiland. - "“Libertad” има своя душа. Това, което се опитахме да кажем на музикално и текстово ниво е много по-изчистено и лесно осезаемо. Песните носят в себе си универсалната истина."

 

Track Listing:

1. Let It Roll

2. She Mine

3. Get Out The Door

4. Sh e Builds Quick Machines

5. The Last Fight

6. Pills, Demons And Etc.

7. American Man

8. Mary Mary

9. Just Sixteen

10. Can't Get It Out Of My Head

11. For A Brother

12. Spay

13. Gravedancer

     

 

 
             

 

>James Blunt се завръща

Пилотният сингъл “1973” излиза в радио ефира на 3 септември

 

Мулти-платиненият певец и композитор James Blunt се завръща на 17 септември с горещо очаквания си втори студиен албум, който ще се казва „All The Lost Souls”. Той идва 3 години след супер успешния дебютен “Back To Bedlam”- втория най-продаван албум на десетилетието.

 

Предистория

Първият албум на James Blunt „Back To Bedlam”, който излезе на пазара през октомври 2004г. остави незабравим отпечатък в музикалната история. До момента от него са продадени над 11 милиона копия, а James Blunt се превърна в „катерач на класации”, еволюирайки от музикално неизвестен до световна супер звезда. “Back To Bedlam” оглавяваше класацията на UK за албуми девет поредни седмици, a пилотния сингъл „You’re Beautiful”, бе на чело на класацията за сингли пет седмици. Албумът бе номер едно в 16 страни, закотви се на Nо 1 в чарта European Top 100 повече от два месеца и донесе на Blunt две награди “World Music” и награда от “MTV Europe Music”. В САЩ “Back To Bedlam” бе обявен за двойно платинен, а James Blunt получи пет номинации за Грами и две награди от „MTV Video Music Awards”. След като парчето “You’re Beautiful” стана номер едно в класацията на Billboard за сингли, James Blunt стана първият британски изпълнител след Елтън Джон и „Candle In The Wind” постигнал такъв успех.

 

Пробивът на James Blunt е документиран в DVD - „Chasing Time: The Bedlam Sessions”, съдържащо концертно изпълнение, записано в студио на BBC в Лондон, видеоклипове, мейкинги, интервюта, снимки и документален филм.

 

Сега

 

Новият албум е записван и миксиран в Лос Анджелис с продуцента Tom Rothrock, работил и по “Back To Bedlam”. Някои от парчетата в него са „тествани” по време на турнето на Blunt през 2006г., а именно „1973”, “I Really Want You”, “Same Mistake” и “Annie”. Зад новия проект се крият и имената на Paul Beard - клавиши, Ben Castle - китара, Malcolm Moore - бас и Karl Brazil - барабани.

 

„За мен нямаше никакво напрежение” - споделя Blunt. “След като си продал над 11 милиона копия, знаеш, че вероятността да го направиш отново е минимална. Исках да направя нещо, което наистина харесвам и което ще ме направи щастлив. Беше релаксиращо. Това ще е нещо, което ще покаже моето израстване и развитие като композитор и музикант, ще покаже развитието в личния ми живот."

 

Освен с музика James Blunt се занимава и с благотворителност, подкрепя хуманитарните организации Doctors Without Borders и Médecins Sans Frontières (MSF). Своята ангажираност той засвидетелства като участник в мироопазващите сили на НАТО в Косово, където Blunt е разузнавач. С турнето си през 2006г. той целеше да повиши съпричастността към каузите на тези две организации.

 

На 7 юли James Blunt ще стане част от грандиозния концерт “Live Earth” на сцената на стадион Уембли в Лондон. Глобалният концерт ще включва 24 часов музикален маратон на седемте континента, обединявайки заедно над 2 милиарда души.

     

 

 
             

 

>Двоен златен AEROSMITH - AEROSMITH GOLD

Някои неща стават по-добри с времето. Като виното и Aerosmith, които все още разтърсват света по-здраво от всяка друга група в бизнеса след повече от 30 години. Възходите, паденията и завръщанията на бостънската банда са елементите, които изграждат легендата и Behind The Music – сага, подправена със секс и есксцесии, дрога и драма.

 

Дефинирайки и олицетворявайки лайфстайла на рок звездите, петимата членове на групата лесно биха могли да влязат в статистиката до Морисън, Хендрикс и Бонъм, но изненадват мнозина, че все още не са там. Но днес, десетилетия по-късно и след над сто милиона продадени копия от албумите си по цял свят, след първата си поява на бостънската клубна сцена, пречистените Aerosmith са все още музикално адекватни, чудовищно жизнени и в по-добра форма от повечето с десетина години по-млади от тях. През март 2001, постиженията на Aerosmith са оценени от Рок енд рол залата на славата, която награждава групата веднага след излиането на тринайстия им студиен албум "Just Push Play". Изключително постижение само по себе си, имайки предвид, че групата не само не се разпада, но има и още по-голям успех от преди.

 

Началото

Историята на Aerosmith започва в последната година на шейсетте в Сънапий - курортен град в Ню Хемпшир, където семейството на Стивън Таларико държи хотелчето Trow-Rico. Син на класически пианист, който също учи да свири на пиано преди да открие, че барабаните са по в негов стил, младият Стивън, чиято банда The Chain се е разпаднала преди две години, се среща с една група в хотела. Групата е Jam Band на Джо Пери, китарист от Бостън, избягал от града за лятото, в която свири и басистът Том Хамилтън. Младият барабанист ги вижда в един клуб The Barn и е толкова впечатлен, че на следващия ден им казва: “Може би някой ден ще си имаме група заедно”. Това не се случва до следващото лято, когато бъдещият Стивън Тайлър, отегчен от бандата, в която свири тогава и изгарящ от желание да захвърли барабаните и да започне да пее, среща Пери отново в Сънапий. Барабанистът Джоуи Крамър се допитва до китариста Рей Табано, приятел на Тайлър, след което се оказва, че Крамър и Тайлър са ходили на учлище заедно в Йонкърс, Ню Йорк. С име, измислено от Крамър още в гимназията, групата Aerosmith се основава с първоначален състав Тайлър, Пери, Крамър и Табано.

 

След това лято бандата се премества в Бостън, дебютирайки в регионалната гимназия Nipmuc - свирейки по такива места, пишат първите си песни. „Имахме толкова малко участия, че едва оцелявахме” – спомня си Хамилтън. Но славата на Aerosmith излиза извън Бостън. През 1972 по време на тридневните им участия в Max Kansas City в Ню Йорк са забелязани от Клайв Дейвис, който ги отвежда в Columbia Records.

 

Една година по-рано забелязват Брад Уитфорд да свири на китара с групата Justin Thyme в Сънасий и е помолен да замени Табано. Така през 1973 записват дебютния си едноименен албум, включващ и хита „Dream On”. Но въпреки това продажбите не потръгват, а групата несправедливо е обявена като "Rolling Stones за бедни". Но бандата започва турне, като подгрява Kinks, Mott the Hoople и Mahavishnu Orchestra.

 

В края на 1973 Aerosmith записват "Get Your Wings", първият продуциран от Джак Дъглас албум. Също като предшестващия го, и "Wings" днес е вече повече от два пъти платинен, но по това време не прави голямо впечатление.

 

Възходът...

Всъщност продажбите не са кой знае какви до излизането на третия им албум - "Toys In The Attick" (април 1975). Той прави пробив (днес е над шест пъти платинен), като достига до #11 в класацията на Билборд за албуми и включва две от най-популярните им песни: “Sweet Emotion”, написана от Хамилтън още в гимназията, включва необичаен инструмент - Стивън Тайлър разклаща пакетче със захар на микрофона, за да имитира звука от липсващия маракас. Парчето става #36 в класацията за сингли, а „Walk This Way”, вдъхновеният от филма на Джийн Уайлдър и Марти Фелдман „Младият Франкещайн”, достига #10.

 

"Rocks", издаден през 1976, достига #3 в класациите и става платинен само за четири седмици. Преиздадената по това време „Dream On” се изкачва до #6, докато групата свири в арени и стадиони. Draw The Line излиза в края на 1977-ма с известната обложка от Ал Хиршфелд (оригиналната картина е закупена от Том Хамилтън) и също става платинен. Имиджът им на лоши момчета от рок банда започва да се затвърждава. Пери и Крамър катастрофират и шоутата намаляват.

 

През 1978 Aerosmith оглававят Cal Jam II, където свирят пред повече от 350 000 души, издват Live! Bootleg (който достига #13 и продава над един милион копия) и се появяват във филма St. Pepper’s Lonely Hearts Club Band. Кавърът им на “Come Together” на Бийтълс като Future Villain Band е най-доброто в мюзикъла.

 

... и падението

До края на следващата година групата се разделя. Натъжен и уморен от разправиите, Пери напуска по време на записите на Night In The Rutsand и създава Joe Perry Project. „Беше добре да си почина. Исках да свиря по клубове и го направих” – споделя той за промоциите на албума му Let The Music Do The Talking, издаден през март 1980.

 

Междувременно Aerosmith вземат Джими Креспо да довърши записите на Night In The Ruts, който става #14, а по-късно и платинен, но не тръгват на турне до зимата на 1980. Несериозността на Тайлър води до слаби шоута, колапси на сцената и чести отмени на дати. През същата есен катастрофира с мотора си, което го задържа в болница два месеца.

 

Greatest Hits излиза през октомври 1980 и се продава добре (по-късно той ще се превърне в първия диамантен албум или продал десет милиона копия), въпреки че бандата е в процес на разделяне. Брад Уифорд се отделя през 1981 и основава Whitford/St. Holmes с певец Дерек Холмс. Заменен е от Рик Дюфе. Без първоначалния си състав и с вокалист, борещ се със собствените си демони, Aerosmith временно се завръщат към клубни участия или като подгряваща група.

 

"Rock In A Hard Place" излиза през август 1982, става почти златен и е последният албум на Joe Perry Project. Издаденият през 1983-та "Once A Rocker, Always A Rocker" също не постига голям успех, както и последващото го турне. Ясно е, че подходящо наречените Токсични Близнаци имат нужда един от друг, но никакви опити за събиране не са направени до деня на Св. Валентин през 1984, когато Пери и Уитфорд отиват на един концерт на Aerosmith на бостънския Орфиъм Тиътър. След кратко виждане зад сцената се стига до обявеното през април събиране на групата, а лятото бандата започва турнето "Back In The Saddle" в оригиналния си състав.

 

Отново заедно - 80's rock

След като чрез A&R гуруто Джон Калоднър подписват с Geffen Records, Aerosmith записват "Done With Mirrors" през лятото на 1980 заедно с продуцента на Doobie Brothers Тед Темпълман. Огледалното изписване на заглавието на албума е свързано с магичното завръщане на групата, но има и друг смисъл за запознатите с кокаина и използването на огледало. Издаден през ноември 1985 "Done With Mirrors" става златен, но не е размазващото завръщане, което феновете очакват. В албума са включени хитовете “My Fist, Your Face” и “Let The Music Do The Talking” – кавър на заглавната песен от първия солов албум на Пери. Видеото, заснето в Орфиъм в Бостън, представлява проследяването на фен, който се вмъква с фотоапарат на концерта и е практическо ръководство за това как да станеш нарушител.

 

По време на турнето "Done With Mirrors" през март 1986 Тайлър и Пери записват нова версия на “Walk This Way” с Run-D.M.C., която влиза в албума "Rising Hell", а във видеото към него артистите разрушават стената, която ги дели. Колаборацията има масов успех, разрушава метафоричната стена, тъй като е първият рок/рап кросоувър хит и достига #4 в Билборд Хот 100 след излизането си през май и дава огромен тласък на кариерата на Aerosmith.

 

“Знаех, че бандата има потенциала да постигне наново успеха, който имаше през седемдесетте. Не мисля, че някога съм се съмнявал в това” – казва Хамилтън. Пери потвърждава: „Не бяхме достигнали креативния си връх. Така че когато започнахме наново, пред нас имаше огромна планина, която трябваше да изкачим”.

 

Докато бившият им лейбъл Columbia издава компилацията Classic Live през 1986 (последван от Classic Live II на следващата година и Gems през 1988), Aerosmith подготвят нов албум за Geffen. Тайлър, Пери и Уитфорд се събират и започват записите на бистра глава и с ентусиазъм. След първите сесии и няколко външни колаборации, записите продължават във Ванкувър и Британска Колумбия заедно с продуцента Брус Феърбеън, който продуцира и следващите им два проекта. Издаден през август "Permanent Vacation" има три Топ 20 хита, достига #11 в класацията за албуми и продава повече от пет милиона копия в Америка.

 

Първият сингъл “Dude (Looks Like A Lady)”, написан заедно с Дезмънд Чайлд, се развива от “Cruisin’ For A Lady” до песен за травестит с щипка вдъхновение от Motley Crue. След като се срещат с членовете на глем метъл бандата, които започват всичките си изречения с “Dude”, Тайлър веднага написва текста на #14 сингъла. Aerosmith го изпълняват на Wayne’s World 2 и доста подходящо е включен в саундтрака към филма с Робин Уилямс „Мисис Даутфайър”.

 

Групата пише с Чайлд и баладата “Angel”, която се превръща в най-големия хит от "Permanent Vacation", достигайки #3 в Билборд Хот 100, а сингълът с южняшко звучене “Rag Doll” (с оригинално заглавие “Rag Time”), написан от Джим Валанс и Холи Найт, достига до #17. Секси видеото към него е заснето по време на карнавала Mardi Gras в Ню Орлиънс. С избора на песни, които влизат в "Permanent Vacation" като делта-блусарската “Hangman Jury” и едноименната "Permanent Vacation", албумът, както Пери обобщава, е „истинската Aerosmith музика. Това е, което обичаме да свирим и за щастие много хора обичат да го слушат”. Нещо повече, Aerosmith свирят пред огромна публика на 160 концерта от турнето "Permanent Vacation" и откриват множество фестове заедно с Guns N’ Roses през лятото на 1988.

 

"PUMP"

Есента, след едногодишно турне, Aerosmith се завръщат към писането на песни, отново обръщайки се към авторите Чайлд и Валънс. „Направихме го простичък и китарен” – споделя Тайлър, въпреки че текстовете на песните засягат много по-дълбоки и емоционални теми от преди. Албумът "Pump" е издаден през септември 1989, а автобиографичната “Monkey On My back”, една от първите записани песни, разкрива, както казва Пери, „нашият опит в химията на телата”.

 

„Janie’s Got A Gun” – за момичето, което си оправя сметките с баща си, разкрива табута в запомнящия се #4 хит. Написана от Тайлър (освен откриващите 8 акорда, взети от неизползвана мелодия, композирана от Хамилтън), песента е вдъхновена от статия за простреляни и малтретирани деца. „След като се потопих в лудостта, песента сама се написа” – отбелязва Тайлър. Тя донася на групата Грами за Най-добро рок изпълнение, а клипът към нея печели три награди на MTV.

 

“…Elevator” – обяснява Тайлър, е написана по инцидента в хотела, когато го хващат с две момичета в асансьора - „Вратата се отвори, а ние бяхме на пода. Трябваше й цяла вечност докато се затвори”. Това е първата песен, записана за албума Pump, достига # 5 в класациите и става златна.

 

"Pump" е първият албум, записан от всички петима членове и включва “What It Takes”, която Пери описва като „рок енд рол балада, но без захар”. Песента е за сърцераздирателна раздяла и достига до # 9. “The Other Side”, написана от Тайлър и Джим Валънс, достига до #22 и е включена във филма „Истински Романс”, а клипът към него, който печели VMA награда, показва групата като част от техниката за концерт. След няколкомесечно турне, както Хамилтън обяснява, „музикантите често започват да се чувстват като оборудването, което слагаш в куфарите и хвърляш в камиона”.

 

Групата има възможността да усети това чувство по време на дългото турне "Pump", което продължава повече от година и отвежда Aerosmith по цял свят включително и в Европа, която бандата посещава за първи път след 12 години. Заедно с албума се правят и два кратки филма – заснетият в студиото "Making Of" и "Things That Go Pump In The Night". Aerosmith участват и в саундтрака към филма на Мел Гибсън „Еър Америка” с кавър на “Love Me Two Times” на The Doors – парче, което те не включват в "Pump".

 

През 1991г. Aerosmith се появяват като анимирани герои в Семейство Симпсън, където пеят “Walk This Way”. Изпълняват “Dream On” с оркестър от 57 музиканти пред публика от 4000 души на десетата годишнина на MTV, а като бонус изпълняват още шест песни след края на записа на шоуто.

 

Въпреки че Джо Пери намразва “Dream On” още в момента, в който я чува, тя се превръща в любима на феновете и групата. „Може би си мислите, че сме уморени до смърт да я свирим," – казва Хамилтън –"но всъщност в нея има много динамика и все е още е предизвикателство да видиш колко още по-добре можеш да я изсвириш. Никога няма да ми омръзне да гледам светлината от запалките сред публиката”.

 

"Get A Grip"

Пак през 1991 Aerosmith преподписват с Columbia Records, докато все още имат договор за 2 албума с Geffen. Да запишат първия – "Get A Grip" – се оказва трудно. Първите сесии са прекъснати от представителя на Geffen Калоднър, което обърква групата. „Липсваше му настроение” – спомня си Тайлър. Докато „Eat The Rich” и “Amazing” са написани в началото, за записването на “Livin’ On The Edge” и “Line Up” им отнема 2-3 месеца. Издаден през април 1993, "Get A Grip" е първият албум на Aerosmith, който дебютира на #1. Първият сингъл от него “Livin’ On The Edge” е вдъхновен отчасти от размириците в Лос Анджелис и отчасти от адреналиновата личност на Тайлър. „Обичам да живея на ръба и да виждам какво има от другата страна. Но това не е много приятно място” – коментира певецът, който след многото си маймунджилъци в клипа завършва с навехнат глезен. Но това и прекараните часове в стол са заплатени с Наградата на публиката на музикалните награди на MTV и награда Грами за Най-добро рок изпълнение на дует или група.

 

Вторият сингъл “Eat The Rich”, с който откриват и концертите си, влиза в класациите, но третият сингъл “Cryin'” става златен. Имало е вероятност баладата, която разказва за това как се събуждаш до непознат, който се оказва психар, да не влезе в албума, тъй като е записана много късно, но се оказва твърде добра, за да не я включат. „Написах текста за една вечер, а после пет месеца я редактирах, за да използваме първоначалната версия най-накрая” – казва Тайлър, който я пише заедно с Пери и Тейлър Роудс. Видеото на “Cryin'” е заснето в една църква в Масачузетс, посещавана често от небезизвестната Лизи Бордън и е определен за #1 най-любим клип на зрителите за всички времена. Той направи Алиша Силвърстоун звезда, която след това участва и в клиповете на хитовете “Amazing” и “Crazy”. Последният е първата песен, написана за “Get A Grip”, но „е една от последните, които записахме, защото не бяхме сигурни, че е добра” – казва Уитфорд. „Трябваше да използвам партитури в студиото, защото не бях научил последните промени в акордите. Но се случи, за да разберем, че никога не можем да знаеш какво ще стане." Пери се притеснява, че песента е „твърде жизнена и лека. Но я включихме, защото й направихме редица класически промени и сложихме готини вокали”. Умен ход. Песента печели Грами за Най-добро изпълнение на дует или група с вокал. Известното видео, в което участват Силвърстоун и дъщерята на Тайлър – актрисата Лив Тайлър, спомага за това албумът да стане мултиплатинен.

 

Останалото е история...

През 1994 Aerosmith са на турне в Латинска Америка за първи път, свирят на откриването на клуб House Of Blues в Лос Анджелис, на Уудсток II, отварят и клуб в Бостън, наречен Mama Kin. Колекцията с най-големите хитове на групата “Big Ones”, в която влизат и новите парчета „Walk On Water” и “Blind Man”, записани по време на паузите на турнето "Get A Grip", заедно с “Deuces Are Wild” от „The Beavis And Butt-Head Experience”, дебютира на #6 през ноември, а по-късно става и четири пъти платинена. Видеоклиповете към песните, събрани в “Big Ones You Can Look At”, също са пуснати в магазините.

 

"Nine Lives" – записан за лейбъла Columbia, е завършен и издаден през март 1997. Aerosmith започват турне в Европа през май, когато и “Falling In Love (Is Hard On The Knees)” се изкачва в класациите. По-късно видеото печели награда на MTV, а след това награда взема и втория сингъл „Pink”. Тази година излизат и автобиографията на групата “Walk This Way”, филмът Армагедон (в който участва дъщерята на Тайлър - Лив) и #1 саундтракът към него, в който има песни и на Aerosmith.

 

Групата преживява някои трудности, след като през април 1998 Стивън Тайлър наранява коляното си на сцената и се налага оперативна намеса и време за възстановяване, което отлага турнето за няколко месеца. Същото лято Джоуи Крамър е обгорен в инцидент на бензиностанция, което забавя още повече завръщането на групата. Бандата започва турне есента, а през октомври Geffen издава двойния лайв албум "A Little South Of Sanity". Записан по време на турнетата "Get A Grip" и "Nine Lives", той е миксиран от Джак Дъглас и включва 23 хита: от старите “Walk This Way” и “Sweet Emotion” до по-новите хитове като “Hole In My Soul” и “Falling In love (Is Hard On The Knees)”. Заглавието Тайлър взима от един надпис, който вижда в Маями. В него има и текст, който, както самият той казва: „винаги съм искал до използвам в някоя от песните ни”: „Не искам повече устни. Имам си мои.”

 

Aerosmith се качват на сцената в родния Бостън през 1999, лятото свирят на Уудсток’99 и пеят на откриването на “Rockin’ Roller Coaster” на Дисни в Орландо, Флорида. Бандата приключва успешната си година с посрещане на новата 2000 с концерта им в Токио, Япония. През лятото започват и работа по новия албум.

 

"Just Push Play" е издаден през март след кратките промоции, които му правят на Супер Боул и Американските музикални награди. Дебютира на #2 и е продал повече от 1 милион копия до днес.

 

... Златна история

Сега вечно младият квинтет навлиза в третото си десетилетие, а подходящо озаглвеният "Gold" разглежда най-успешните години на групата в Geffen records. Албумът събира стари хитове, изпълнения на живо и редки изпълнения.

 

Продължавайки с живите изпълнения, Aerosmith не дават знак за никакво забавяне на темпото нито в близко, нито в предвидимо бъдеще, въпреки че знаят, че нищо не трае вечно. „Това продължава повече отколкото някога сме се надявали и не можем просто да го приемем за даденост” – отбелязва Хамилтън. „Всичко може да се провали – ще продължим до тогава, докогато работим за това и продължаваме да се жертваме за него”. Тайлър не е толкова склонен да анализира. „Част от мен не разбира какво притежава Aerosmith. Друга част от мен не иска и да знае. Искаме просто да свирим и да се забавляваме" – обобщава той. - "Да ритаме задници, да оставим отпечатък”.

 

AEROSMITH GOLD излиза на българския музикален пазар от Вирджиния Рекърдс/ Universal Music Group с медийната подкрепа на ТВ7.

 

AEROSMITH GOLD

Траклист

 

CD 1

1. Let The Music Do The Talking

2. My Fist Your Face

3. Shame On You

4. Heart’s Done Time

5. Rag Doll

6. Dude (Looks Like A Lady)

7. Angel

8. Hangman Jury

9. Permanent Vacation

10. Young Lust

11. The Other Side

12. What It Takes

13. Monkey On My Back

14. Love In An Elevator

15. Janie’s Got A Gun

16. Ain’t Enough

17. Walk This Way – Run-D.M.C./Aerosmith

 

CD 2

1. Eat The Rich

2. Love Me Two Times

3. Head First

4. Livin’ On The Edge – acoustic version

5. Don’t Stop

6. Can’t Stop Messin’

7. Amazing – orchestral version

8. Cryin’

9. Crazy

10. Shut Up And Dance

11. Deuces Are Wild

12. Walk On Water

13. Blind Man

14. Falling In Love (Is Hard On The Knees) [live]

15. Dream On [live]

16. Hole In My Soul [live]

17. Sweet Emotion [live]

     

 

 
         

Снимков материал: Музикални компании

 
             
 

...повече изпълнители!

 

>Група "Агресия": Не опитваме да толерираме агресия сред младите хора

Групата се събира на 18 януари 2005 година в състав Геша, Дидето, Цецко и Ацата на репетициите на ФЕСТ"05 на ловешката Езикова гимназия. На същата проява печели награда - "Група на ФЕСТ'05". Няколко месеца по-късно групата взима участие на фестивала и на Природо-математическата гимназия - Ловеч. В началото на декември 2005 г. към тях се присъединява и последният член на групата Мартин-Косача и след две седмици "Агресия" осъществява първия си самостоятелен благотворителен концерт. На следващия фестивал на Езиковата гимназия момчетата отново печелят награда за най-добро участие. Следват редица участия на групата по благотворителни концерти и фестивали.

 

- Как решихте да създадете група "Агресия"?

- Надушихме се взаимно и се събрахме. След това си взехме по един душ, но въпреки факта, останахме заедно като група. Вече извън кръга на шегата - не беше нещо обмисляно дълго време, а по-скоро нещо спонтанно, като главната цел, която ни събра, беше да се забавляваме, правейки музика.

 

- Вече имате две авторски песни. Повечето съвременни групи са продължение на работата си от гимназията. Типичният въпрос - какви са бъдещите ви творчески планове?

- Обмисляме и работим върху създаването на демо албум, включващ наши авторски парчета, но засега единствената ни пречка е липсата на средства.

 

- Посветени ли са песните ви на даден човек?

- Някои да, други - не. Една от песните ни има съкровено значение за нас. Това е един тъжен повод, който не бихме искали да споделяме.

 

- Защо точно " Агресия"?

- В интерес на истината, не сме го измислили ние, а ни го лепнаха, така да се каже. Но естествено по никакъв начин не опитваме да толерираме агресия сред младите хора.

 

- Кои от съвременните български изпълнители харесвате?

- Едни от малкото съвременни български изпълнители, които харесваме, слушаме и смятаме, че свирят хубава музика в момента са Б.Т.Р. и "Ахат".

 

- Одобрявате ли развитието на българската музика в момента?

- Твърдо не! Особено преобладаващата чалга култура.

 

- Опитвате ли се да налагате нови неща в музиката или сте продължители на някаква традиция?

- Не. Държим си на старата хард-рок традиция и звучене.

 

- Какво бихте искали да се промени в музикалния шоу бизнес в България?

- Това, че няма база за развитие на истински талантливите музиканти у нас.

 

- Одобрявате ли участието на музиканти във "Vip Brother" или смятате, че това срива реномето им на сцената?

- Не. Смятаме, че тези, които изграждат реномето си в къщата на "Vip Brother", просто не могат да изградят такова на сцена, въпреки че не бихме нарекли Азис и Десислава музиканти и сме сигурни, че няма да видим групи като Europe и Whitesnake във "Vip Brother".

 

- Трудно ли е да се занимаваш с изкуство в България?

- Трудно е единствено, заради липсата на условия за развитие.

 

- Какви са пожеланията ви към нашите читатели?

- Пожелаваме ви да се обогатявате духовно, всеки от вас да си има строго определен музикален вкус и да подкрепяте истинските музиканти и истинската музика, а не плейбек и пищни форми. Ценете живата музика.

       

 
         

Снимков материал: Музикални компании

 
 

>???

???

     

 

 
         

Снимков материал: Музикални компании

 
             

 

...повече музика!

 

>???

???

     

 

 

 
         

Снимков материал: Музикални компании

 

 

>???

???

     

 

 
         

Снимков материал: Музикални компании